Blog de Montse Garcia Castelló
Vídeo de la Jornada sobre Hannah Arendt celebrada a l'IEI, amb la conferència de Fina Birulés, acompanyada per Eduard Batlle i jo mateixa.
Publica un comentari a l'entrada
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada